Eilsel (2.06) auhinnatseremoonial kuulutati välja võitjad igas vanuseklassis ning tutvustati ka auhindasid. Kõigi võitjatega võetakse järgneva nädala jooksul ühendust ning toimetame võidud Teieni!
Kõik hindamisele pääsenud tööd ja nende autorid, kes on lubanud oma tööd avaldada, kas siis nimeliselt või anonüümselt, oodake kannatlikult! Avaldame tööde lingi hiljemalt 22.06 siinsamas meie kodulehel ning lisame galerii ka meie Facebooki lehele!
Võitjad:
7-10-aastastaste vanusegrupp
I koht – Team Rocket (Helin-Mari Parv ja Hendrik Parv); ehitis Rakvere Linnus ja Tarvas
II koht – Minecraft Ehitus (Kris Kaelep); ehitis Tallinna Teletorn
III koht – J2 (Joosep Tammes); ehitis Tallinna Reaalkooli maja
11-13-aastaste vanusegrupp
I koht – Team57 (Kevin-Martin Tammiste, Gerlinde Vallikivi, Gerten Pilv); ehitis Vana-Vigala mõis
II koht – K ja K (Kairo Sammelsaar); ehitis Kuressaare piiskoplinnus
III koht – peeqz (Albert Pilv, Emili Pilv); ehitis Karja kirik
14-16-aastaste vanusegrupp
I koht – BIT.BATON (Daniel Sorokin, Michel Balaškin, Vladimir Bugajenko); ehitis Balti Jaam
II koht – TheFinest (Jürgen Kärmas, Danree Kurika); ehitis Aleksandr Nevksi katedraal
III koht – Unreal (Mikk Vaarmari, Ralf Suiste); ehitis Lennusadam
17-19-aastaste vanusegrupp
I koht – KaleviGang (Kalev-Markus Linna, Märt Õiglas, Ragnar Vaks); ehitis Haapsalu raudteejaam
II koht – Middle Age Team (Kaisa Uik, Marten Joonas Ruut, Ott Ajaots); ehitis Kadrioru Loss
III koht – Trimmer (Rene Münzer, Hans Artur Ehman, Ako Russak); ehitis Paide vallitorn
Võidutööde pildid on leitavad SIIT
Aitäh veelkord kõigile osalejatele, partneritele, administraatoritele, moderaatoritele, hindajatele kui ka lapsevanematele! Kohtume juba uuel aastal!
************************************************************************
Seoses kehtiva eriolukorraga korraldab Eesti Teadushuvihariduse Liit noortele suunatud üle-eestilise õpilasvõistluse projekti
“Kultuuriplokk 2020: Minecraft-i eri”, mis saab avalöögi 15.mail!
Õpilasvõistluse eesmärgiks on läbi võistlusformaadi tutvustada noortele Eesti arhitektuuripärandit läbi digitaalse loometegevuse. Teiseks eesmärgiks on hoida noorte tegevus mõtestatuna ja pakkuda neile valdkondlikku tegevust kasutades selleks digivahendeid ja hoida noori kevadperioodil leevendatud, kuid siiski kehtivate piirangute tingimustes hõivatuna.
Õpilasvõistluse sisuliseks tegevuseks on virtuaalses keskkonnas “Minecraft” nii riiklikult tuntud kui ka kohalike arhitektuuriliste ehitiste virtuaalsete mudelite loomine virtuaalsesse Minecraft mänguruumi.
Võistluste ajakava:
1) Ehitamine algab 15.mai kell 13:00
2) Oma töö esitamise tähtaeg võistlusele on 22.mai kell 12:00 (registreerimata tööd ei lähe hindamisele).
3) Eelregistreeri, et organiseerijad saaksid Sulle e-postiga saata võistluse infot.
4) Võistluste võitjad selgitatakse välja 29. mai (jätame õiguse seda muuta vajadusel)
Võistluse reeglid:
- Osalemiseks on vajalik Minecraft (Java) versioon 1.15.2 või uuem, mis töötab laua- ja sülearvutis.
- Pane kokku kuni 3-liikmeline võistkond (vanuserühm arvestatakse vanima võistkonnaliikme järgi). Üks inimene saab korraga võistelda vaid ühes meeskonnas!
- Eel-registreeri, et organiseerijad saaksid Teile e-postiga saata võistluse infot. Eel-registreerimine ei kohusta Teid osalema võistlusel oma tööga, küll aga on see vajalik, et saaksime luua just Teile maailma. Eelregistreerimise vorm on leitav SIIT
- Ehita Minecrafti maailm Sinu võistkonnale oluline osa kohalikust kultuuripärandist vastavalt oma valikule. Nimekiri valikutest leiad SIIT. Nimekirjast ehitiste valime pole kohustuslik, välja on toodud vaid mõtted. Lubatud on valida endale sobiv mälestis, mida Minecraft keskkonnas ehitama hakata.
- Uuri välja, kes on selle põneva kultuuripärandi looja. Võistlustöö esitamisel tuleb võistlustöö juures välja tuua ka kultuuripärandi looja (autori) nimi. Kirjuta teose autori nimi sildi peale (inglise keeles sign) ning paiguta silt maapinnale, põhihoonest veidi eemale, lihtsasti leitavale ja nähtavale asukohale.
- Ära kopeeri teiste töid! Ära lõhu teiste töid! Ära trolli teisi!
- Ehitamine toimub igapäevaselt kell 13-20:00!
- Ehitamine algab 15. mail 2020 kell 13:00 ning lõppeb 22. mail 2020 kell 20:00.
- Kõik võistlustööd tuleb registreerida enne võistluse lõppu (enne 22. maid 2020 kella 12:00). Registreerimisinfo püstitatakse võistluse jooksul serverisse. Kui tööd ei registreerita, siis žürii seda ei hinda.
- Registreerimata tööd ei osale võistlusel ja neid ei hinnata. Võistluse käigus võid ehitada terve perioodi vältel, kuid kui tunned, et töö on võistluse vääriline, esita see korraldajatele!
- Discord on suhtlemiskanal ( https://discord.com/invite/F44sYSH)
- Võistlust jälgivad moderaatorid, kes võivad mängijad vale käitumise (näiteks teiste tööde kopeerimine) eest “vangi” (banned) panna.
- Igale võistkonnale on ette nähtud üks maailm, kus nad saavad tegutseda. Ehitamise ala suurus on 500 plokki ( 1000x1000x256 ), mida saab vajadusel suurendada. Map (kaart) on flat world.
- Serveri aadress on play.plokk.world. Selleks, et ehitama asuda, tuleb ennast registreerida!
- Kasutusel on vaikimisi Minecrafti ressursipakk (recource pack).
- Ei või kasutada – Command blocks; Schematics mode
- WorldEdit on aktiveeritud. Kasutatavate käskude nimekirja leiab SIIT
Rangelt on keelatud
*Serveri töö segamine või kahjustamine;
*Ründed serveri vastu;
*Tarkvaravigade teadlik kasutamine (vigadest tuleks teavitada serveri administraatoreid);
*Suurte ja koormavate punakivimasinate ehitamine; Lõpmatu punakivi tsükli ehitamine
*Serveri koormamine mittefunktsioonilise ehitistega (suur kogus tõrvikuid, punakivimasinaid jms).
AUHINNAD parimatele!
Registreeri oma töö hiljemalt 22. mai kell 12:00! Tööde registreerimisvorm on leitav SIIT.
Hindamiskriteeriumid
1) Teemakohasus
2) Loomingulisus
3) Tehniline teostus
Vanuseklassid:
1) 7-10-aastased
2) 11-13-aastased
3) 14-16-aastased
4) 17-19-aastased
Facebook üritus on leitav SIIT!
Kõigile edu, avastamisrõõmu ja külma närvi! Aitäh, et ehitate koos meiega olulise osa Eesti kultuuripärandist!
Küsimuste korral kirjuta maria@teadushuvi.ee!